7387Re: Probleem met Windows 8.1 en Pro-Gen

  • raymondselleslags
    Mar 18, 2014

      Jammer maar, het probleem is nog niet van de baan.

      Ik heb mij verkeken op het "lezen en schrijven" van het demobestand

      Na het indrukken van de sneltoetsen ' fn-f1 ', krijg ik de melding "uw ingevoerde gegevens zijn vastgelegd....uw gegevens verschijnen in het vervolg in het startscherm"

      Helaas verschijnt er steeds "Dit is een demo-versie"

      Het is inderdaad een HP-laptop, maar mijn PC-kennis is niet zo groot, dat ik BIOS zou begrijpen.

      Raymond

    • Show all 7 messages in this topic