      Sent: Tuesday, March 18, 2014 3:38 PM
      Subject: [PRO-GEN] Probleem met Windows 8.1 en Pro-Gen

      Beste groepsleden,

      Zopas vanaf de site de laatste versie PG geïnstalleerd op een nieuwe laptop met Windows 8.1.

      Registratiegegevens ingegeven, maar F1 toets om te activeren is bezet door 'Windows Help en ondersteuning'

      Mijn bestand met 28.000 personen is wel ingeladen maar het is een 'alleen lezen' bestand.

      Hoe kan ik die F1 toets vrijmaken ? Of is er een andere oplossing ?

      Mogelijk is dit probleem vroeger al aangekaart, maar ik vind de oplossing niet terug.

      Groeten en veel dank.

      Raym.Selleslags -  Puurs

    • Show all 7 messages in this topic