7347re: Probleem met backup

  • Cor de Kievith
    Aug 14, 2013
      Hallo Jean,

      Ik heb het LZH-bestand proberen te lezen met Winrar als het niet kon worden ingelezen met LHA.
      Intussen heb ik vanmorgen en vanmiddag 2 keer de backup gemaakt met 2 verschillende sticks (waarvan 1 die een paar keer het probleem gaf).
      Beide keren kon met elke stick probleemloos worden ge-restored. Ik zal nog een paar dagen met de 2 sticks werken, om te zien of het probleem steeds met dezelfde stick voorkomt.
      Het LZH-bestand dat ik dinsdagochtend niet kon inlezen, heb ik naar Johan gestuurd; die had er geen enkel probleem mee. Het raadsel is dus nog niet opgelost.

      Vriendelijke groet.
      Cor