7343Re: [pro-gen] Re: Probleem met backup. Bovendien als dat de oorzaak is

  • Paul De Clerck
    Aug 13, 2013
      Cor,
      Hett kan dat 1 van de 2 pc's geen goede lzh meer kan maken en misschien ook
      een goede lzh van dexandere niet meer kan terugzetten.
      Ik raad u aan om een lzh van beide eens te laten testen door een andere
      gebruiker waar PG wel goed werkt. Dan weet je meteen wat goed is en wat
      niet.
      Ze kunnen wel allebei fout zijn als je de tweede hebt aangemaakt door een
      kopie te maken van de andere. Je moet altijd installeren van de laatste
      versie op de website, nooit kopi�ren!
      Met vriendelijke groet,
      Paul
      Op 13-aug.-2013 17:02 schreef "cordekievith" <cor.dekievith@...>