7341Re: Probleem met backup. Bovendien als dat de oorzaak is

  • cordekievith
    Aug 13, 2013
      Hallo Don en Paul,

      Don: Dank voor de uitgebreide info. Ben het met je eens dat de oplossing van het probleem natuurlijk moet worden gezocht in de procedure van comprimeren en uitpakken via LZH, hoewel ik voorlopig gered ben met het kopiëren van enkele bestanden ui de DATA-map. Het DOC-bestand laat ik maar zitten, want ik ben tevreden met de korte omschrijving die ik daar in 1999 heb geschreven.

      Paul: Zolang ik niet zeker ben dat ik een goede backup heb via LZH, durf ik niet de laatste versie van PG opnieuw te installeren. Bovendien zou dan de oorzaak tegelijkertijd op 2 PC's zijn ontstaan. Ook raar.