7318Re: [pro-gen] Kind koppelen aan Vrouw-Vrouw relatie

  • Alex Mettau
    May 20, 2013
      Op 20-5-2013 19:42, Henk's Genealogie schreef:
      > Ik zit met een klein probleempje.
      >
      > Het koppelen van een vrouw aan een vrouw lukt mij wel, maar nu wil ik een
      > kind aan beide koppelen en dit lukt alleen voor de vrouw-kant. Rechts in het
      > Relatie-scherm.
      > Toevoegen van een kind aan de "Mannelijke"-kant lukt niet. Is hier een
      > andere werkwijze voor nodig of een programma-aanpassing.
      > Denk toch niet dat ik de 1e zal zijn die zo'n soort situatie heeft.
      >
      > Groetjes
      > Henk Timmers

      Hallo Henk,

      Deze situatie komt in mijn stamboom niet voor, dus ik heb er geen
      ervaring mee.

      Heb je al geprobeerd om het V-tje bij moeder 2 tijdelijk in een M te
      wijzigen, dan het kind te koppelen en daarna het V-tje weer terug te
      zetten. Mogelijk wordt dit dan door Pro-Gen geweigerd, maar het valt te
      proberen.

      Groeten,
      Alex Mettau.
    • Show all 12 messages in this topic