      From: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] On Behalf Of
      Henk's Genealogie
      Sent: maandag 20 mei 2013 19:42
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Subject: [pro-gen] Kind koppelen aan Vrouw-Vrouw relatie

      Ik zit met een klein probleempje.

      Het koppelen van een vrouw aan een vrouw lukt mij wel, maar nu wil ik een
      kind aan beide koppelen en dit lukt alleen voor de vrouw-kant. Rechts in het
      Relatie-scherm.
      Toevoegen van een kind aan de "Mannelijke"-kant lukt niet. Is hier een
      andere werkwijze voor nodig of een programma-aanpassing.
      Denk toch niet dat ik de 1e zal zijn die zo'n soort situatie heeft.

      Groetjes
      Henk Timmers
    • Show all 12 messages in this topic