7310Re: [pro-gen] Balk met 100%

  • r.fransen
    Apr 28, 2013
      Nadat je de twee personen hebt gemarkeerd druk je op de toetscombinatie
      Alt+F1.
      Kies de regel BepG Zoek gemeenschappelijke voorouders.
      In het volgende scherm druk je op Enter.
      In het scherm met resultaten druk op de toets Esc
      Kies Uitvoer gegevens personen
      In de lijst druk op Enter
      In het Instellingen-menu kies je voor Tekstuitvoer & diversen
      en bij Uitvoerdefinitie voor TOOG Toon geneagram vanuit BepG selectie
      Kies in het Uitvoermenu voor bv. Uitvoer naar printer

      Zo moet het wel goed werken,

      Rob Fransen
      PGGG - Helpdesk