7295Re: [pro-gen] Re: meerdere foto's bij 1 persoon

  • Ger Koper
    Apr 6, 2013
      Gerrit

      ik moet iets fout doen, maar ik kan niet vinden wat.

      Ik zet in het info veld de (letterlijke) tekst

      <a > href='filenaam.html'>foto/scan</a>

      en dan komt dat ook weer te staan in de html-uitvoer
      maar dan zijn de < en > symnbolen vervangen door < en >

      Bij jou op de webstek staat het goed, hoe doe je dat?

      Bij voorbaat dank voor de hulp,

      Ger Koper

      Ger Koper
      http://www.gerkoper.nl