7293Re: [pro-gen] Meerdere foto's bij 1 persoon/relatie

  • Peter van der Lee
    Apr 4, 2013
      Beste Hans
      Ik heb in Shell.cat staan:
      "i_view32.exe /slideshow=g:\genealog2\lijsten\"+INFO$(Persoon
      plaatjes<44>1),Laat bijbehorende plaatjes zien met IView

      het deel dat voor windows (DOS) is staat tussen dubbele quotes
      +INFO$(Persoon plaatjes<44>1
      Persoon plaatjes is bij mij een veld dat ik apart heb aangemaakt in mijn
      PRO-GEN scherm
      in dat veld staat de naam van het bestand met de verzameling fotonamen.
      Maar "Persoon plaatjes" moet bij jou het Kladveld zijn.
      Dat heet in Pro-Gen "Persoon klad"
      Dat zou dan moeten werken

      Vriendelijke groeten
      Peter van der Lee