      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens Paul De
      Clerck
      Verzonden: zondag 24 maart 2013 9:15
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [pro-gen] Re: meerdere foto's bij 1 persoon

      Goede morgen,

      Ik werk al meer dan 20 jaar met PG en denk er niet aan om te veranderen.
      Geen ander programma kan "à la carte" zijn zoals PG.
      Foto's, ook andere afbeeldingen zoals rouwbrieven en bidprentjes en
      grafieken, voeg je toch maar bij als je weet wat je met de uitvoer wil doen
      en waar het moet voor dienen. Daar hoor je een tekstverwerker voor te
      gebruiken, geen genealogieprogramma.

      Met vriendelijke groet,

      Paul De Clerck lic. nr. 401
      PaulDC108(ad)gmail.com <pauldc108@...>

      Op 24 maart 2013 08:30 schreef wim ossen <wim.ossen@...> het volgende:

      > **
      >

      > Chapeau my friend.

      -----
      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2013.0.2904 / Virusdatabase: 2641/6198 - datum van uitgifte:
      03/23/13

      -----
    • Show all 24 messages in this topic