7193Re: [pro-gen] spatie te veel

  • Dinant Scholte in 't Hoff
    Jan 3, 2013
      Dag Eddie,

      Ik heb net meegekeken in jouw PRO-GEN sessie.
      Resumerend kunnen we dus zeggen dat het printen naar scherm en bestanden
      goed gaat.
      Bij printen naar de printer worden er soms extra spaties toegevoegd.
      Printen naar PDF met DoPDF gaat wel goed.
      Verder heb ik extra logging aangezet bij het printen.
      Daaruit blijkt dat alles door PRO-GEN correct naar de printer wordt
      gestuurd.
      Jij zou nog even proberen of het met de oude PRO-GEN 3.0b P19 wel goed
      gaat.

      Met vriendelijke groet,
      Dinant Scholte in 't Hoff