7182Re: [pro-gen] probleem bij uitvoer

  • Werner Peene
    Dec 12, 2012
      Dag Dinant,
      Hartelijk dank voor de snelle reactie. Het probleem lag inderdaad op dat
      punt. Enig idee hoe dit "zomaar" kan veranderen?
      Gr.
      Werner
      www.peene.net (update 30-07-2005)
      www.erfgoedblog.be (regelmatige update)
      www.vansuypeene.be/ (2006)
      www.stichtingdebethune.be (*actief sinds 04-10-2010*)

      Op 12 december 2012 21:22 schreef Dinant Scholte in 't Hoff <
      scholteinthoff@...> het volgende: