7159Re: [pro-gen] Re: een LZH maken voor een VTX

  • Dinant Scholte in 't Hoff
    Aug 9, 2012
      Beste Ivo,

      Heb je IZArc ook geprobeerd/getest?
      Mogelijk dat deze de genoemde zaken ondersteunt.

      Met vriendelijke groet,
      Dinant Scholte in 't Hoff

      Op 9 aug. 2012 om 10:44 heeft "Ivo Gilisen" <ivo.gilisen@...> het volgende geschreven: