7158RE: [pro-gen] Re: een LZH maken voor een VTX

  • Ivo Gilisen
    Aug 9, 2012
      Beste Joanne,

      Het probleem zit in de combinatie Win7-64 en het LHA-programma. De
      "oude"/originele LHA.exe is een 16-bit programma en werkt daarom niet op
      Win7-64. Het "nieuwe" programma LHA32.exe werkt wel op Win7-64 maar maakt
      voor PG3.20 een verkeerde LZH aan. PG3.20 heeft een LZH nodig met de
      kenmerken: headers type 1 + compressiemethode lh5.
      LHA32.exe kan LZH's maken met verschillende kenmerken: [ 2 + lh6], [0 +
      lh1], [0 +lh1] en [2 + lh5], maar spijtig genoeg geen [1 + lh5].
      Zoals ik al eerder schreef heb ik tot op heden slechts 1 (betaal)programma
      gevonden dat een LZH kan maken op Win7-64 die door PG3.20 aanvaard wordt,
      nl. PowerArchiver. De vele andere (free en betaal) archiveerprogramma's die
      ik getest heb maken allemaal een LZH aan die door PG3.20/PGIT niet aanvaard
      wordt.

      Met vriendelijke groet,
      Ivo

      ivo.gilisen@...