7155Re: [pro-gen] Re: een LZH maken voor een VTX

  • Wim Nelis
    Aug 8, 2012
      Goedendag,

      > Is deze link een oplossing?
      > http://www.mget.nl/tugzip-gratis-zip-programma.html

      Zoals Ivo al reeds schreef, is tugzip helaas geen oplossing. De technische reden
      is dat dat de LZH decompressor in het installatieprogramma PgIT uitsluitend
      verpakking (headers) van type 1 herkent. Tugzip maakt een verpakking van type 0
      aan. Overigens gebruikt tugzip compressiemethode lh5, die wel door PgIT herkend
      wordt. Maar daar heb je niets aan daar de verpakking niet herkend wordt.

      Met vriendelijke groet,
      Wim Nelis.