7142Re: [pro-gen] een LZH maken voor een VTX

  • Dinant Scholte in 't Hoff
    Aug 4 1:39 PM
      Hallo Ivo,

      Als ik mag raden heeft dit te maken met het type compressie die wordt gebruikt voor het inpakken. Je kunt dit met een parameter opgeven/dwingen tijdens het aanmaken van de LZH.
      Het PGIT programma ondersteunt niet alle compressie typen die de LHA32 kan gebruiken.

      Met vriendelijke groet,
      Dinant Scholte in 't Hoff

      Op 4 aug. 2012 om 17:20 heeft "Ivo Gilisen" <ivo.gilisen@...> het volgende geschreven: