      From: Evelien van Ruitenbeek
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Sent: Friday, July 06, 2012 9:48 PM
      Subject: RE: [pro-gen] Pro-Gen 3.20

      Hoi Ed en andere Pro-Genners!

      Helemaal mee eens!
      We kunnen weer jaren verderJ
      Maar ook ik heb het al een paar keer gehad dat Pro-Gen niets meer deed,
      terwijl het icoon op de werkbalk stond.

      Het is niet meer zo'n ramp, want het opnieuw starten en sorteren gaat
      supersnel.
      Onderstaand probleempje ondervond een kennis en ikzelf in mindere mate:

      Als ik verander van record of doorklik dan gaat alles even knipperen en
      beven.

      Mogelijk heeft degene die mij dit meldde het al doorgegeven aan Johan.

      Maar ik weet dat deze versie een aantal malen is getest, dus heel veel zaken
      zijn al opgelost.
      De laatste dagen heb ik ontzettend intens met Pro-Gen gewerkt: veel
      ingevoerd, veel selecties gedaan, gesorteerd, natuurlijk gekopieerd en
      geplakt.. etc. etc.

      Geen problemen ondervonden dan alleen het bovenstaande en dat zal ook wel
      opgelost worden.

      Met andere woorden: het is een verademing om weer net als een paar jaar
      geleden te werken met Pro-Gen!
      De snelheid is goed merkbaar en blijft stabiel. Het werken met Pro-Gen is
      weer een feest geworden en voor mij hoeft een totale Windowsversie niet echt
      meer.

      Gefeliciteerd Johan en Dinant!!!!

      Groetjes,

      Evelien