7075Pro-Gen 3.20

  • Ed van de Walle
    Jul 6, 2012
      Hoi iedereen,

      Ik moet het toch even kwijt:
      Heb gisteren de update 3.20 binnengehaald in mijn Windows 7 x64. Hier zit
      weer een gelukkig mens; wat een geweldige verbetering t.o.v. de
      Dosbox-ellende. Alles werkt sneller, wat zeg ik, vele malen sneller en zelfs
      het back-up'en is een klein feestje, zo snel. Grafisch weer net zo perfect
      en helder als vroeger (ik heb een 23'' scherm en gebruik nu de instelling
      22, makkelijk om met meerdere open schermen te werken). De makers zijn op de
      goede weg lijkt me, doorgaan zo!
      Toch nog even dit voor Johan: ik meldde het je eerder: soms verliest m'n pc
      op een of andere manier het contact met het programma; het icoon van het
      geopend programma blijft dan in de werkbalk onderaan het scherm staan, maar
      als je er op klikt gebeurt er niets.. Raar, maar waar. Opnieuw opstarten,
      opnieuw sorteren etc. , maar dat gaat nu meer tig x sneller als onder Dobox.
      Chapeau!

      Vriendelijke groet,
      Ed van de Walle