7050Re: [pro-gen] dosbox

  • r.fransen
    Mar 5, 2012
      1. Maak als eerste een backup van uw gegevens op een externe opslag
      (usb-harde schijf of usb-memory-stick)'.
      2. Download DosBox via de website van de PRO-GEN Gebruikersgroep
      www.pggg.nl via Downloads (of via www.dosbox.com)
      3. Installeer DosBox op uw nieuwe computer
      4. Daarna gaat u naar de website van de auteurs van PRO-GEN
      www.pro-gen.nl en ga naar 'File downloads' en download het eerste
      bestand dat u in de opsomming ziet. Lees daar dan ook de instructies.
      5. Installeer nu pas PRO-GEN.
      Bij het starten van PRO-GEN zal DosBox automatisch op de achtergrond
      worden gestart. Daar heeft u verder geen omkijken naar.
      Restore nu het databestand vanaf uw usb-stick of schijf.

      Rob Fransen
      PGGG - Helpdesk