7030Re: Schijfuitvoer stuurprogramma

  • Frits Bode
    Feb 4, 2012
      --- In pro-gen@yahoogroups.com, Johan Mulderij <mulderij@...> wrote:

      > Hallo Frits,
      >
      > Ik heb het even nagekeken in het programma en zie dat er enkele plekken
      > zijn waar vast uitgegaan wordt van .HTM als extensie voor HTML/CSS
      > uitvoerbestanden.
      > Het klopt dus dat je dit niet helemaal via die driver kan aanpassen. Ik
      > zal kijken of dat in een volgende versie aangepast kan worden.
      >
      > Voorlopig zal je dus met zoek-en-vervang aan de slag moeten om dit te
      > bereiken.
      > Johan Mulderij

      Johan,

      Bedankt voor je snelle reactie en de genomen moeite,

      Dan wacht ik op de volgende versie, want er is geen supernoodzaak voor mij om het nu te kunnen.
      Het was voor mij een leuk projectje om het via PHP te kunnen opbouwen.

      Misschien vind/bedenk ik ondertussen een andere interessante oplossing. Deze zal ik uiteraard met jullie delen.

      Wel heb ik het weergeven van een uitvoer (de frames-pagina) via PHP gemaakt (ook eventueel gebruikmakend van de #BM).

      Groeten,

      Frits Bode

      http://stamboom.bode-almere.nl
    • Show all 3 messages in this topic