7028Schijfuitvoer stuurprogramma

  • Frits Bode
    Feb 4, 2012
      Beste mede-gebruikers,

      Ik wil mijn progen-uitvoer naar een php-bestand hebben (ipv de standaard htm (CSS). Ik wil de uitvoer graag in php zetten (gebruik makend van de vovooordelen van PHP).

      Hiervoor heb ik reeds de CSS.PRN gekopieerd naar PHP.PRN en een nieuw item in de keuzelijst gemaakt.
      In de PHP.PRN heb ik alle vindbare .htm's gewijzigd in .php.
      Helaas blijkt bij het generen van de uitvoer de 'output' nog steeds de extensie .htm te hebben.

      Kan één van jullie mij vertellen waar/hoe ik dat euvel kan oplossen?

      Alvast bedankt.

      Groeten,

      Frits Bode

      http://stamboom.bode-almere.nl