6994RE: [pro-gen] selectie

  • H04
    Dec 22, 2011
      Hallo Don,

      De selectie roept het programma output\ selgis.vtx aan.

      Heb gezien dat dit een progje was dat ooit door Wim Nelis is gemaakt.

      Gezien de beschrijving, is dat inderdaad al ingehaald door selectie ‘gerelateerde personen… ’ etc. Kwam de selectie tegen en dacht hem misschien te kunnen gebruiken.

      Heb dit mogelijk een keer van de pggg site gedownload en geïnstalleerd of het is nog blijven zitten van een vroegere installatie.

      Staat overigens nog steeds op de site om te downloaden.

      Heb de keuze”selecteer genealogie met schoonouders” inmiddels uit het menu “opgeslagen voorwaarde kiezen….” Verwijderd.

      Ik kom in de volgende mappen de volgende onderdelen van SELGIS tegen:

      PG30\SUPP-> selgis1.ini en selgis1.lzh

      PG30\NL\OUTPUT -> selgis.vtx

      PG30\NL\OUTPUT\NL -> selgis.bin

      Ik neem aan dat het verwijderen van deze onderdelen voldoende is om de zaak echt op te schonen.

      Vr.gr.

      Hans Omlo