6929Re: [pro-gen] Opgeslagen-instellingen

  • Rob Hubert
    Oct 2, 2011
      Beste Don,

      Hartelijk dank voor je reactie en ik zal de documentatie doornemen. Ik heb
      het bestand nog niet gekopieerd en maak dankbaar gebruik van je advies om
      een .bak file te maken.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem

      Doet genealogisch onderzoek naar:
      Aberson, van Brederode, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick.

      Website genealogie
      http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl

      Doopregisters en Burgerlijke Stand Haarlem e.o.
      http://www.burgerlijke-stand.eu

      Haarlem in prentbriefkaarten
      http://www.haarleminprentbriefkaarten.nl