6927Re: [pro-gen] Opgeslagen-instellingen

  • Rob Hubert
    Oct 1, 2011
      Hallo Eric,

      Hartelijk dank voor het geven van de 'oplossing'. Dat scheelt weer een hoop gepuzzel.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem

      Doet genealogisch onderzoek naar:
      Aberson, van Brederode, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick.

      Website genealogie
      http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl

      Doopregisters en Burgerlijke Stand Haarlem e.o.
      http://www.burgerlijke-stand.eu

      Haarlem in prentbriefkaarten
      http://www.haarleminprentbriefkaarten.nl