6926Re: [pro-gen] Opgeslagen-instellingen

  • Eric Verhassel
    Oct 1, 2011
      Beste,

      Selecties en markeringen voor personen staan in ..\NL\PG-SEL-1
      selecties en markeringen voor relaties staan in ..\NL\PG-SEL-2

      Een kopij van beide files zou voldoende moeten zijn.

      Groetjes,
      Eric

      Op 1/10/2011 9:22, Rob Hubert schreef:

      > Beste lijstgenoten,
      >
      > Ik wil graag de opgeslagen-instellingen overzetten op een andere pc.
      > Is dat mogelijk, en zo ja, welk(e) bestand(en) moet ik dan overzetten?
      >
      > Alvast mijn dank voor uw reactie.
      >
      > Met vriendelijke groet,
      >
      > Rob Hubert
      > Haarlem
      >
      > Doet genealogisch onderzoek naar:
      > Aberson, van Brederode, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      > Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick.
      >
      > Website genealogie
      > http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl

> [...]

      * Dutch - detected
      * English