Skip to search.

6822Re: [pro-gen] actief?

  • Alex Mettau
    Aug 16, 2011
      Hallo Jos,

      Ik zou me door de reactie van één groepslid niet weg laten jagen, hoor.
      Er zijn altijd wel anderen die serieus op jouw vragen ingaan.

      Zelf probeer ik mij altijd voor te stellen wat iemand voor bedoeling
      heeft met een vraag. Als ik denk, dat ik een antwoord kan geven waar de
      vraagsteller iets aan heeft, reageer ik. Kan ik dat niet, dan wacht ik
      een tijdje en meestal heeft er dan een ander al wel een zinnige reactie
      gegeven.

      Jouw eerste opmerking/vraag zie ik ook regelmatig in andere groepen op
      internet, maar kennelijk is Don geen lid van andere groepen/lists of
      geeft hij daar dezelfde soort reacties. Dit zegt misschien meer over Don
      dan over jouw vraag.

      Ook de vraag over een Windows-versie is er één, die bij veel ProGenners
      leeft. Ik was zelf al van plan hierover (buiten de groep om, om geen
      nieuwe discussie hierover te starten) een mailtje naar Johan en Dinant
      te sturen met het voorstel om eens bij alle geregistreerde
      ProGen-bezitters na te vragen wat men vooral in een nieuwe
      Windows-versie opgenomen wil hebben. Er zou dan vooral in die richting
      gebouwd kunnen worden en misschien kan er dan eerder een soort
      ProGen-lite versie uitgebracht worden waar de meeste gebruikers al goed
      mee uit de voeten kunnen.

      Met vriendelijke groet,

      Alex Mettau,
      ProGen Licentie: 314.