      From: "Jozef Van de Ven" <vandeven.jos@...>
      To: "Progen hulpgroep" <pro-gen@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, August 16, 2011 4:49 PM
      Subject: Re: [pro-gen] actief?

      Als u dat een onnozele vraag vindt, zal deze onnozele vragensteller zich wel
      laten verwijderen uit de groep, dada.

      Van: Don Arnoldus
      Datum: 16/08/2011 11:56:30
      Aan: mailto:pro-gen%40yahoogroups.com

      Dag Jos,

      Wat beoog je met jouw bericht? Heb je problemen met PRO-GEN? Nee? Dan zijn
      er geen vragen.

      Aan de Windows-versie wordt gewerkt, zoals je weet. Bij verschijnen melden
      de makers dat, ook hier.

      Vriendelijke groeten,
      Don Arnoldus