6806Re: VirtualBox probleempje

  • aat_versteegt
    Jul 6, 2011
      Alex,
      Ik heb zelf geen problemen met VirtualBox. Heb Pro-Gen op de virtuele C: schijf staan. Als ik klaar ben met invoeren zorg ik wel dat alle data bestanden naar een shared folder worden doorgekopieerd d.m.v. een batchbestandje.
      Las op het VirtualBox forum wel een issue met vorige versies dat shared folders read only konden worden. Zie http://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=5&t=19753
      Maar in de huidige versie mag dat niet meer voorkomen.

      Je kunt natuurlijk altijd PG even op je virtuele C: schijf zetten om te zien of het dan wel werkt.

      Met vriendelijke groeten,
      Aat Versteegt

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, Alex Mettau <alp.mettau@...> wrote:

      > Beste Johannes,
      >
      > Bedankt voor de reactie. Ik had dit zelf inmiddels ook al in de
      > handleiding teruggevonden. Ik heb echter de /RO-optie niet gebruikt bij
      > het starten en de bestanden hebben ook geen read-only attribuut. Vanuit
      > DOSBOX kan ik dezelfde bestanden ook normaal muteren, alleen vanuit
      > VirtualBox lukt het niet. Sorteren en dergelijke gaan prima en razend
      > snel, maar wijzigingen aanbrengen niet.
      >
      > Ik heb ook al geprobeerd om te starten met /RW als optie (staat niet in
      > de handleiding, maar toch maar geprobeerd), maar dat helpt ook niet.

> [...]
    • Show all 28 messages in this topic