      From: Evelien van Ruitenbeek
      Sent: Saturday, March 05, 2011 12:35 PM
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Subject: RE: [pro-gen] dosbox en pro-gen

      Dag Allemaal,

      Punt 2 wat Ed ook aanhaalt, vind ik nog steeds een raadsel.
      Na een aantal keren de datum met streepjes er tussen ingevoerd te hebben,
      kun je pas zonder streepjes de datum invoeren.

      Punt 3 heb ik dus opgelost door PhraseExpress te gebruiken en dat bevalt
      goed.
      Het is alleen even wennen.........

      Wat betreft punt 4, ben ik blij dat ook Ed last heeft van rare zaken bij de
      optie partners.
      Ik dacht dat dit lag aan mijn videokaart en van alles geprobeerd (nieuwe
      drivers) maar het probleem blijft.
      Regelmatig hou ik dan ook een lege personenlijst over die niet leeg is:-(

      Ook ik heb problemen met plotseling optredende traagheid en dan is er echt
      niet meer te werken met Pro-Gen.
      Ik sluit het programma dan maar af en start het opnieuw op.
      Zal wel met het geheugen te maken hebben.
      Want op sommige momenten krijg ik een foutmelding dat het programma is
      gestopt.
      Vervelend, want er moet dan weer een index worden aangemaakt en het bestand
      gesorteerd op achternaam.

      Maar wat Ed ook zegt, je kunt het programma met een 64 bits systeem gewoon
      blijven gebruiken.
      Het werkt alleen niet meer zo soepel met een groot bestand...........

      Groetjes,
      Evelien