      From: leonardvankessel
      Sent: Friday, March 04, 2011 10:11 PM
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Subject: Re: [pro-gen] dosbox en pro-gen

      hallo Johan,

      het*) werkt, maar ik vind de situatie wb. Pro-Gen, dat ik nu een nieuwe pc heb met W7 64 bitjes geen verbetering. En dat vind ik wel jammer.

      *) Ik heb 'gewoon' de demo.exe IN de map PG30 geplaatst zoals jij beschreef.

      De methode met PhraseExpress moet ik nog uitproberen.

      Hartelijk dank voor je oplossing.

      Leonard van Kessel