      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens Dinant
      Scholte in 't Hoff
      Verzonden: donderdag 3 februari 2011 17:24
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [pro-gen] pro-gen op een IPAD

      Voor zover ik weet kun je PRO-GEN niet op een iPad of iPhone installeren.
      Apple houdt dit namelijk tegen. Een tijdje geleden is er door een
      ontwikkelaar een App uitgebracht voor de iPhone die vergelijkbaar was
      met DOSbox.
      Deze App is binnen 1 dag al weer uit de App Store gehaald. De reden
      hiervoor is dat er andere programma's (bijv. spelletjes) gestart kunnen
      worden vanuit de DOS omgeving die niet via de App Store zijn aangekocht.
      Apple wil het alleenrecht op de applicatieverkoop houden!
      Sinds kort is er wel een App genaamd iDos beschikbaar. Waarom staat iDos
      dan wel in de App Store?
      Het antwoord hierop is simpel: Je kunt bij iDos zelf niets toevoegen.

      Met vriendelijke groet,
      Dinant Scholte in 't Hoff

      PRO-GEN homepage :http://www.pro-gen.nl