      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens
      leonardvankessel
      Verzonden: dinsdag 30 november 2010 20:37
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: [pro-gen] Pro-Gen bestand uit Pro-Gen afsplitsen

      Ik heb een selectie van 444 personen en 126 relaties uit een bestand van
      bijna 46.000 personen en ruim 16.000 relaties verwerkt.
      Wat mij bijzonder verbaasd is het aantal Mb bij de .PER en .REL van de
      afgesplitste bestanden en de originele bestanden hetzelfde aantal Mb is!!
      Heb ik iets vergeten tijdens de afsplitsingsprocedure?

      vr. gr. Leonard van Kessel