6688Re: Pro-Gen bestand uit Pro-Gen afsplitsen

  • leonardvankessel
    Dec 1, 2010
      Don en Paul,

      inderdaad, het klopt wat jullie geschreven hebben; ik heb de keuze van handhaven van recordnummers op N gezet, en het bestand is geworden zoals het moet,

      Een klein beetje vreemd resultaat bij zo'n keuze . . . .

      Leonard van Kessel

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Don Arnoldus" <don@...> wrote:

      > Leonard van Kessel vroeg:

      > Het verschil zit 'm waarschijnlijk in het al dan niet handhaven van de
      > recordnummers. Dit wordt tijdens het export-proces gevraagd. Bij
      > handhaving van de recordnummers reserveert PRO-GEN alle tussenliggende
      > records, zodat het bestand bij een wat ongelukkige selectie (zowel lage
      > als hoge nummers) vrijwel even groot zal zijn als het oorspronkelijke
      > bestand (althans de PER- en REL-bestanden). Geeft je de records in je
      > nieuwe bestand nieuwe nummers, dan scheelt dat aanzienlijk in de
      > opslagruimte.

> [...]
    • Show all 6 messages in this topic