6639Re: [pro-gen] Re: Te vaak moet Pro-Gen opnieuw gestart worden

    Oct 5, 2010
      Op 5-10-2010 18:09, leonardvankessel schreef:

      > Allen die gereageerd hebben,
      >
      > helaas werken geen van de aangedragen oplossingen. Tevens weet ik niet
      > waar 'Windows accessibility' te vinden is. Is dat het bureuablad-icoon
      > van Pro-Gen met de rechtermuis openen? Ook dat heb ik gedaan, maar
      > aangezien ik Windows Nederlands heb, zie ik dat plaatje net terug.
      >
      > Wat betreft de aangedragen oplossing van Johan; ook daar kom ik niet mee
      > uit, want als ik die opstart krijg ik de boodschap: Deze toepassing kan
      > niet worden gestart omdat MSVBVM50.DLL niet kan worden gevonden.
> [...]

      Hallo Leonard,

      Blijkbaar is je installatie niet helemaal in orde, want die MSVBVM50.DLL
      hoort gewoon in de PG30 map te staan.

      Je kan nu het beste de huidige PRO-GEN pictogrammen weggooien, dan de
      demo-versie downloaden en deze installeren over de bestaande PG30 map
      heen. Dat kan zonder gevaar voor de gegevens (maar het hebben van een
      backup is natuurlijk altijd goed). Ook blijven de registratiegegevens en
      de meeste andere instellingen intact.
      Als het goed is verschijnt dan het juiste pictogram en hopelijk is het
      daarna opgelost.