      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens
      leonardvankessel
      Verzonden: zondag 3 oktober 2010 23:35
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: [pro-gen] Te vaak moet Pro-Gen opnieuw gestart worden

      hallo,

      Als fervente gebruiker moet ik op een avond wel 6 of 7 keer Pro-Gen opnieuw
      opstarten. Of ik nu op de pc zit met XP, Vista of Windows 7.

      Steeds op de meest willekeurige momenten weigert het toetsenbord zijn
      dienst; er is geen toets die dan niet meer reageert voor Pro-Gen. Het enige
      wat nog dan te doen is om Pro-Gen op 'Windows- manier' (met de muis
      rechtsboven met rode X-kruis) te laten stoppen. En nadat ik opnieuw heb
      opgestart, en het stopzetten op een Windows manier heb moeten doen, moet ik
      ook weer alles opnieuw sorteren, zowel op persoonlijk als relatie-niveau,
      Daarna kan ik weer 'gewoon Pro-gennen'.

      Conclusie: wie weet waarom het toetsenbord alleen bij Pro-Gen op een
      willekeurig tijdstip geen dienst meer doet?

      m. vr. gr.
      Leonard van Kessel, Ter Aar

      06:35:00