6625[pro-gen] PRO-GEN Verzamelindex

  • Genealogie Bode & Teunissen
    Sep 24, 2010
      Ik ben lekker aan het expirimenterejn met de PRO-GEN Verzamelindex, maar
      loop tegen het probleem aan dat de linkjes van de diverse lijstjes niet
      naar de URL van mijn website verwijzen.
      Maar in plaats daarvan naar de locatie op de HD van mijn computer.

      Is er een mogelijkheid om dat te manipuleren.

      Ik heb reeds gestoeid met de bekende PTM-bestanden, maar kon daarin geen
      herkenning voor mijn issue vinden.

      Graag jullie reactie,

      Groeten,

      Frits Bode