      From: Cruysberghs-Willekens
      Date: 19/09/2010 19:55:38
      To: Progen--groep
      Subject: [pro-gen] In de penarie

      Beste groep ik wil via Pro-Gen een parenteel maken in Word zoals hieronder
      in het voorbeeld, het lukt me langs geen kanten meer, kan iemand mij eens
      uitleggen hoe ik het ook weer precies moet doen

      1 Sebastiaan ROELS, gedoopt 1680, overleden na 1721.

      Gehuwd te Meerhout op 30‑01‑1710 met Elisabeth VANDESANDE, overleden te
      Meerhout op 22‑11‑1721.

      Uit dit huwelijk:

      1. m Joannes Baptista ROOLS, geboren te Meerhout op 25‑03‑1710 (zie 3).

      2. v Anna Maria ROELS, geboren te Meerhout op 22‑07‑1711, gedoopt te
      Meerhout op 23‑07‑1711, overleden te Meerhout op 12‑02‑1716 op 4‑jarige
      leeftijd, dochter van Sebastiaan ROELS (zie 1) en Elisabeth VANDESANDE.

      3. m Cornelius ROELS, gedoopt te Meerhout op 07‑07‑1714, zoon van
      Sebastiaan ROELS (zie 1) en Elisabeth VANDESANDE.

      4. v Elisabeth ROELS, gedoopt te Meerhout op 25‑03‑1716 (zie 224).

      5. m Sebastiaan ROELS, gedoopt te Meerhout op 08‑08‑1718, overleden na
      1737, zoon van Sebastiaan ROELS (zie 1) en Elisabeth VANDESANDE.

      6. v Catharina ROELS, gedoopt te Meerhout op 31‑03‑1720, overleden te
      Meerhout op 26‑12‑1779 op 59‑jarige leeftijd, dochter van Sebastiaan ROELS
      (zie 1) en Elisabeth VANDESANDE.

      7. m Guilelmus Posthumus ROELS, gedoopt te Meerhout op 22‑10‑1721,
      overleden te Meerhout op 28‑10‑1723 op 2‑jarige leeftijd, zoon van
      Sebastiaan ROELS (zie 1) en Elisabeth VANDESANDE.