6594Re: [pro-gen] aangepast bestand geb.inc

  • Dinant Scholte in 't Hoff
    Aug 10, 2010
      Beste Johannes,

      De syntax lijkt mij in orde. Het enige dat ik niet kan controleren is
      hoe het nieuwe veld in de zelf gemaakte opmaakdefinitie heet.
      Heet deze niet toevallig "Geboorte plaats 3". Dus met een extra spatie?
      Dat zul je zelf even moeten controleren.

      Verder een tip om zelf gemaakte wijzigingen niet te verliezen bij
      eventuele updates.
      Maak een kopie van GEB.INC naar bijv. GEB.JS (jouw initialen)
      Breng de gewenste wijzigingen aan in het kopie bestand GEB.JS
      Wijzig vervolgens in FILE.SUB de tekst "GEB.INC" in "GEB.JS"
      Bij de uitvoeren waarbij het oorsponkelijke bestand GEB.INC nodig is zal
      nu automatisch het bestand GEB.JS worden gebruikt ipv het originele
      bestand GEB.INC.

      Met vriendelijke groet,
      Dinant Scholte in 't Hoff