6551Re: Een paar beperkingen van Pro-Gen via Dosbox op Windows 7-64 bits.

  • boerdammers
    May 11, 2010
      > Bedankt Johan,
      > Voor mij is PhraseExpress dus inderdaad niet de oplossing die ik zoek. Ik heb het dan ook weer verwijderd, want ik doe er verder niets mee. De standaard klembordfunctie in Windows en de mogelijkheden in Word heb ik genoeg aan. Verder is het me nu wel duidelijk, alleen werken die opties die in hoofdstuk 3.2.3 (macro's) bij mij ook niet. Op onze andere PC met XP, maar verder wel de nieuwste versie van Pro-Gen overigens ook niet. Iets vergeten in te stellen?
      >
      > Met vriendelijke groet,
      > Jan de Boer

      Nog even hierop terugkomend.
      Op onze andere PC met XP heb ik dus ook Pro-Gen staan. Ik gebruik dit via m'n netwerkverbinding als volledige backup, naast de snelle backup naar een USB-stick. Normaliter is die PC volledig voor mijn vrouw, en daardoor was me een en ander nog niet opgevallen.
      Maar ook daar staat uiteraard dezelfde aanvulling 18 op.
      Met even door-experimenteren, ook op die andere PC ontdek ik nu dat ik daar ook die kopiëerfunctie vanuit het klembord en van veld naar veld mis.

      Kortom, ontbreekt die optie die er voorheen wel in zat in aanvulling 18?

      Nogmaals met vriendelijke groet,
      Jan de Boer
    • Show all 14 messages in this topic