6544Een paar beperkingen van Pro-Gen via Dosbox op Windows 7-64 bits.

  • boerdammers
    May 9, 2010
      Loopt als een trein, die Dosbox. Toch een paar kleinigheden:
      Van vorige PC had Windows XP aan boord, en daar maakte ik veelvuldig gebruik van de functie kopiƫren en plakken. Deze mogelijheid mis ik nu. Bijzonder jammer.

      Het tweede punt is dat ik geen mogelijkheid kan vinden van toetsenbordkeuze. Ik heb (zoals de meesten denk ik) een gewoon Amerikaanse toetsenbordindeling. Echter lijkt het dat in de Dosbox het Nederlandse is ingesteld, gezien het feit dat enkele toetsen op een andere plaats zitten (wat bij mijn weten betrekkelijk weinig mensen hebben). Ik heb zitten zoeken in de configuratiefile van de Dosbox, maar kon niets daarover vinden.

      Beide kwestie zullen bij meerderen wel bekend zijn. Hoor ik graag, maar is hier een oplossing beschikbaar?

      Met vriendelijke groet,
      Jan de Boer
    • Show all 14 messages in this topic