      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens
      boerdammers
      Verzonden: donderdag 8 april 2010 22:19
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: [pro-gen] Re: Pro gen onder W7 64 bits

      Bedankt Evelien,

      Wat jij adviseert over het downloaden van die dosbox, zover was ik inmiddels
      al.
      Ik had het volledige programma gekopiëerd van de oude computer naar de
      nieuwe. Zo had ik het eerder ook gedaan met een nieuwe aanschaf met Windows
      XP. Werkte perfect, evenals de volledige reserve naar de computer van mijn
      vrouw. Die draait het programma nog vlekkeloos onder XP. Ik ben dus gelukkig
      niet alles kwijt, bovendien heb ik elders ook nog een backup.

      Zonder meer onder Window 7 versie 64 dus niet, want daar krijg ik de melding
      van niet compatible. Dus naar de dosbox. Daar moet ik de locatie C:\PG30
      aanwijzen om vervolgens daar pro-gen.exe te starten.
      De eerste aanblik was een eureka, alle bestanden leken aanwezig, echter bij
      kiezen van de bestanden waren ze leeg en kon ik er niets mee. Dus ra-ra wat
      doe ik verkeerd?

      Met vriendelijke groet,
      Jan de Boer

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Evelien van Ruitenbeek" <evelienr@...>