6420RE: [pro-gen] Re: pro-gen op 64 bits

  • Yvette Hoitink
    Dec 7, 2009
      > Update:
      >
      > ik heb inmiddels een nieuw configuratiebestand PROGEN.CONF
      > mogen ontvangen, en ProGen is inmiddels nagenoeg beeldvullend.
      >
      > Ik ben er erg blij mee.
      > Jan Clavaux.

      Kun je het Pro-gen window wel resizen? Dat is naast het gebrek aan kopieren
      en plakken het grootste probleem dat ik heb met Pro-gen onder 64 bits. Als
      ik alleen in Pro-gen werk heb ik het scherm redelijk groot, maar als ik
      gegevens van bijv. Genlias invoer dan maakte ik het scherm altijd kleiner.
      Bij Pro-gen onder 64 bits heeft het window een vaste afmeting die je alleen
      kunt veranderen door het met een ander configuratiebestand op te maken.

      Oftewel: tijd voor een echte Windows-versie :-)

      Yvette Hoitink
    • Show all 26 messages in this topic