6418Re: pro-gen op 64 bits

  • Jan
    Dec 5, 2009
      Hallo Johan,

      ik begrijp, dat er aan de punten, die ik aanstip, niet veel te doen is:

      1) de fullscreenmodus kan ik dus beter niet gebruiken.
      Maar is er nog een manier om ProGen op het scherm wat groter te krijgen dan ik nu heb? Nu: circa 10x14 centimeter op mijn scherm :(
      De optie schermgrootte of lettergrootte kan ik namelijk niet meer vinden in het menu instellingen.

      2) Copy/paste niet mogelijk. Erg jammer. Het is een van de mooiste opties van het programma.

      3) Crashen bij Alt-Tab. Het lijkt iets te maken te hebben met de snelheid.
      Voor het wisselen tussen ProGen en een Windowsprogramma moet je even wachten tot ProGen klaar is met rekenen en schrijven. Kwestie van twee seconden wachten. Druk je eerder op Alt-Tab, dan crasht de boel.
      En het gebeurt bij mij gelukkig alleen in de fullscreen modus.

      Op vraag 1, hoe ik de schermgrootte kan wijzigen, hoop ik nog een advies te krijgen; verder ben ik tevreden met wat ik nu kan.

      Dank en groeten,
      Jan Clavaux.