6415Re: [pro-gen] Re: pro-gen op 64 bits

    Dec 3, 2009
      bmwjoske schreef:

      > Hallo mede pro-genners
      > ik lees dat er mogelijkheden zijn om pro-gen te laten lopen in dosbox op
      > een 64-bits systeem. Bij mij werkt dit niet daar ik nog altijd de
      > vervelende melding krijg dat mijn licentie niet klopt. Graag zou ik meer
      > willen weten over deze methode.
      >
      > met vriendelijke groet Jos Reintjens

      Hallo Jos,

      Dat probleem kwam alleen voor met DOXBOX op 64-bit LINUX; niet op 64-bit
      Windows.
      Ik heb vrij veel energie gestoken om dit probleem te omzeilen, met hulp
      van een andere 64-bit LINUX klant. Daar lijkt alles nu correct te werken.
      De betreffende aanpassing komt in Aanvulling 18 beschikbaar. Deze wordt
      nu door een aantal 64-bit Windows gebruikers getest. Als je wilt kan ik
      je wel een testversie sturen zodat je op je LINUX PC kan testen. Stuur
      me in dat geval even rechtstreeks een email.