6411Re: [pro-gen] Re: pro-gen op 64 bits

    Dec 2, 2009
      clvx001 schreef:

      > Beste meneer Mulderij,
      >
      > ik ben een zeer tevreden dagelijkse Pro-Gen gebruiker vanaf het
      > allereerste begin.
      > Vorige week heb ik een nieuwe laptop gekocht, waarop Windows 7 64 bits
      > is geïnstalleerd, en u begrijpt het: tot mijn schrik kon ik mijn
      > favoriete genealogieprogramma ineens niet meer gebruiken!
      > Zowel op de website van Pro-Gen als op de gebruikerssite kon ik geen
      > oplossing voor dat probleem vinden.
      > Via Google vond ik uiteindelijk dit forum, met deze draad.
      > Ik heb deze hele draad een aantal malen gelezen, en alles goed tot me
> [...]

      Hallo Jan,

      We hebben een eenvoudig te installeren oplossing voor 64-bit Windows,
      die op dit moment getest wordt door een aantal mensen die zo'n 64-bit
      systeem hebben gekocht.
      Die oplossing werkt via DOSBOX, maar wel op zo'n manier dat printen en
      openen van uitvoer-bestanden via Windows wordt afgehandeld.

      Ik zal je een link naar die testversie sturen.
      Als we de laatste puntjes opgelost hebben komt dat uiteraard weer voor
      iedereen beschikbaar via de PRO-GEN website.