6383Re: [pro-gen] Fw: Verzamelindex

    Nov 2, 2009

      Peter van der Lee schreef:

      > En ook bedankt voor deze opmerking. Ze werken nu correct.

      Toch niet... ;-(

      De "Home"-link op http://www.lee-munnik.nl/Genealogie/PRO-GEN-Index.htm
      verwijst naar http://mijn%20thuisblad/ en dat is geen correcte URL.

      Ook in PGVI dient het adres van je homepage te worden ingegeven, omdat dat programma nog (tijdelijk) losstaat van PRO-GEN.
      Zodra de Windows-versie van PRO-GEN is verschenen", hoeft het niet meer afzonderlijk te worden opgegeven.

      Sorry dat ik zo doordram, maar met deze ervaringen worden ook andere gebruikers wijzer (hoop ik).

      Vriendelijke groeten,
      Don Arnoldus, Helpdesk PGGG