6380Re: [pro-gen] Fw: Verzamelindex

  • Peter van der Lee
    Nov 1, 2009
      From: "Don Arnoldus" <don@...>
      To: <pro-gen@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, November 01, 2009 5:41 PM
      Subject: Re: [pro-gen] Fw: Verzamelindex

      > Overigens ga je voorbij aan mijn andere opmerkingen.
      > Wat is de genealogische relevantie van de bedoelde output?

      Ik ben een verzamelaar en probeer een overzicht (voor zover mogelijk) van de
      Van der Lee-en in Nederland.
      Via internet kan je van alles publiceren met genealogische relevantie, maar
      internet geeft ook een mogelijkheid om gegevens uit te wisselen.
      Op deze manier hoop ik ook af en toe gegevens aangevuld te krijgen van
      andere mensen, zodat op een gegeven moment losse stukjes, toch genealogische
      samenhang krijgen.

      > Dan nog wat. Ik zie iets vreemds in de PGV I-pagina's op je site.
      > Kan het kloppen dat er een image-bestand niet goed naar je server is
      > getransporteerd?
      > Ik mis namelijk een gif-bestandje genaamd arrow-R.gif
      > Kun je dat eens nakijken?
      > Dat bestandje maakt een wit pijlpuntje aan de rechterkant van het
      > alfabetbalkje vlak nadat de link "Namenindex" is geactiveerd.
      > Klik maar eens -online- achtereenvolgens op de knopjes "Achternamen"
      > (pijltje links in beeld) en "Namenindex" (pijltje rechts ontbreekt).

      Het Arrow-R bestandje was inderdaad niet goed overgekomen, volgens mij werkt
      ie nu

      Bedankt voor je opmerking, want dat had ik beslist niet opgemerkt.

      Vriendelijke groeten
      Peter van der Lee
    • Show all 17 messages in this topic