6379Re: [pro-gen] Fw: Verzamelindex

    Nov 1, 2009
      Peter van der Lee schreef:

      > Joan Meulenbelt heeft een keer een aanpassingkje voor me gemaakt
      > in progen die wat in de HTML code zet. Zodoende

      OK, dat heeft dus niets met CSS van doen. Misschien moet Joanne hier nog 'n keer naar kijken.

      Overigens ga je voorbij aan mijn andere opmerkingen.
      Wat is de genealogische relevantie van de bedoelde output?

      Dan nog wat. Ik zie iets vreemds in de PGV I-pagina's op je site.
      Kan het kloppen dat er een image-bestand niet goed naar je server is getransporteerd?
      Ik mis namelijk een gif-bestandje genaamd arrow-R.gif
      Kun je dat eens nakijken?
      Dat bestandje maakt een wit pijlpuntje aan de rechterkant van het alfabetbalkje vlak nadat de link "Namenindex" is geactiveerd.
      Klik maar eens -online- achtereenvolgens op de knopjes "Achternamen" (pijltje links in beeld) en "Namenindex" (pijltje rechts ontbreekt).

      Vr.gr. Don Arnoldus, helpdesk PGGG