6374Re: [pro-gen] Fw: Verzamelindex

  • Johannes Sijbom
    Nov 1, 2009
      Peter van der Lee schreef:
      > Don
      >
      > Ik heb ook allemaal nette bestanden gegenereerd via CSS en alle namen staan
      > ook netjes in de index
      > Hoe het er uit ziet kan je zien op
      > http://www.lee-munnik.nl/Genealogie/PRO-GEN-Index.htm
      > Maar alle kwartierstaten en parentelen hebben netjes hun eigen naam, maar ik
      > heb er ook persoonsbladen tussen zitten die dus niet naar een persoon
      > vernoemd zijn.
      > In het huidige overzicht zijn die persoonsbladen niet direkt te herkennen en
      > dat vind ik jammer.

> [...]
      Beste Peter en Don

      In het menu "documenten kiezen" kun je met de knop "wijzigen" de namen
      van de documenten wijzigen. Dus 5 PRO-GEN output 43 1670 1820 kun je een
      eigen naam geven en die naam wordt ook bewaard. Zelf heb ik een
      parenteel in het Nederlands, Duits en Engels die aanvankelijk dezelfde
      naam kregen, maar die nu een verschillende naam hebben.

      --
      Hartelijke groeten

      Johannes Sijbom

      bezoek ook eens onze website